Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Kontakt z redakcją

Marketing przy Kawie to branżowy e-magazyn o marketingu i reklamie, skierowany do profesjonalistów i pasjonatów. Prezentujemy w sposób przystępny analizy, wyniki badań, opinie, poglądy i idee marketingowe. Opisujemy najbardziej aktualne zagadnienia i trendy. Gromadzimy również bieżące informacje ze świata marketingu i reklamy.

Marketing przy Kawie jest prawdopodobnie największą bezpłatną bazą wiedzy i inspiracji z dziedziny marketingu.

Kontakt
Marketing przy Kawie
ul. Krakusa 8/12
30-535 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
fax: (12) 341 45 30
Jacek Szlak - redaktor naczelny
Wydawca:
Pallad Media SC
ul. Krakusa 8/12
30-535 Kraków
NIP 679-304-44-19

Jesteś zainteresowany reklamą w Marketingu przy Kawie?
Poznaj naszą ofertę na stronie Reklama
Charakter serwisu internetowego

Już sam tytuł magazynu wskazuje na to, że naszym celem nie jest przedstawienie kompletu nowości marketingowych ani też szczególna drobiazgowość w kwestiach teoretycznych. Staramy się dostarczać informacji w sposób przystępny i ze sporą dozą poczucia humoru, co nie znaczy, że piszemy o sprawach błahych. Podajemy zarówno teorię, jak i aktualności w formie niedługich artykułów, mogących prowadzić do głębszej refleksji, wymiany opinii i pomysłów w środowisku marketingowym.

Dostęp do zawartości serwisu internetowego www.marketing-news.pl jest bezpłatny. Strona zawiera darmowy e-magazyn (Marketing przy Kawie) oraz archiwum artykułów na tematy związane z marketingiem, przygotowanych specjalnie dla grupy zawodowych marketerów w Polsce.

Marketing przy Kawie ma trzy cotygodniowe wydania: „Wiadomości”, „Inspiracje” oraz „Tematy”. W pierwszym prezentujemy informacje prasowe na temat bieżących działań marketingowych firm polskich. W drugim z tytułów przedstawiamy opinie dotyczące aktualnych zagadnień marketingowych, które uznać można za „znaki naszych czasów”. Trzeci zorientowany jest bardziej teoretycznie, jakkolwiek również kieruje się w stronę bieżących wydarzeń w obrębie marketingu oraz zagadnień pokrewnych w Polsce i za granicą.

Zamówienie newslettera jest bezpłatne dla wszystkich i bardzo proste: wystarczy podać swój adres e-mailowy i podstawowe dane. Bezpłatną prenumeratę można zamówić na stronie Subskrypcja.

Uwaga!

Serwis internetowy Marketing przy Kawie ze względu na poruszaną problematykę mogą zawierać treści lub słownictwo nie przeznaczone dla dzieci bądź osób nieletnich. Nazwy firm lub produktów, jak również jakiekolwiek inne nazwy wymieniane w artykułach lub plikach na stronach Marketingu przy Kawie nie mogą być uznane za ich rekomendacje z naszej strony, o ile nie jest to expressis verbis wyrażone. Marketing przy Kawie nie ponosi odpowiedzialności za zawartość informacji lub plików pochodzących od osób trzecich, o ile nie zostało to jasno wyrażone. "Marketing przy Kawie" nie jest twórcą materiałów reklamowych prezentowanych w artykułach bądź do nich dołączanych. Jeśli mają Państwo uzasadnione podejrzenie, że mogło dojść do naruszenia praw autorskich, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o tym. Marketing przy Kawie nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z wykorzystania treści i plików zawartych w magazynie drukowanym lub w serwisie internetowym.

Wszystkie produkty i nazwy wymienione w artykułach są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do adiustacji, doboru tytułów i śródtytułów oraz dokonywania skrótów w nadesłanych artykułach.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam.

Artykuły publikowane w dziale „Tematy” niekoniecznie odzwierciedlają poglądy wydawcy oraz redakcji. Przedstawiają one po prostu niektóre spośród aktualnych opinii w kwestiach teoretycznych i praktycznych, które są obecne na rynku. Nie można zaprezentować najlepszych opinii czy definicji, ponieważ takie po prostu nie istnieją. Zamysł Marketingu przy Kawie nie obejmuje ani dostarczania kompletu opinii pozostających w obiegu, ani też drobiazgowego ich opisywania. Niemniej czujemy się oczywiście w obowiązku prezentować czytelnikom różnorodne materiały wysokiej jakości, przedstawiające nowe i świeże sposoby myślenia. Z tego powodu w ramach kolejnych wydań, a nawet i jednego wydania Marketingu przy Kawie mogą pojawiać się zróżnicowane, niekiedy sprzeczne ze sobą opinie. Wierzymy, że taka formuła pobudza wyobraźnię i skłania czytelników do wyrażania własnego zdania, wykorzystywania własnego doświadczenia oraz budowania know-how. Jesteśmy otwarci na wszelkie komentarze dotyczące zarówno dokonanego przez nas wyboru artykułów, jak i zawartości poszczególnych tekstów. W tym drugim przypadku kierujemy komentarz do autora określonego artykułu.

© By Pallad Media SC All rights reserved. Reproduction in part or whole without permission is strictly prohibited.
© By Pallad Media SC Wszelkie prawa zastrzeżone. Reprodukowanie i przedruk części lub całości materiałów bez zezwolenia wydanego w formie pisemnej zabronione.
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.0096268653869629