Biedne dziewczęBiedne dziewczęBiedne dziewczęBiedne dziewczę

Biedne dziewczę

Biedne dziewczę
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jak zwiększyć ruch na firmowej stronie nawet do 300 razy? Na dodatek prawie za darmo? Dziś lekcja poglądowa umiejętnego wykorzystania możliwości marketingu wirusowego, a zarazem przykład spełnienia marzeń wszystkich marketerów, którzy niekoniecznie mogą pozwolić sobie na przeprowadzenie wielkiej kampanii telewizyjnej.

Spędzając czas w Internecie w poszukiwaniu „śmiesznych rzeczy”, a czasami zupełnie przypadkiem, można było trafić niedawno na następującą stronę: thermal2.pl/biednedziewcze.htm

Zdjęcie samo w sobie nie jest niczym szczególnym, bo po Sieci krążą tysiące takich obrazków. Wiążący się z nim dowcip jest za to dość śmieszny i na dodatek żartobliwie sugeruje utrzymanie kawału w internetowym obiegu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja