Rozmowa dobrowolnie kontrolowanaRozmowa dobrowolnie kontrolowanaRozmowa dobrowolnie kontrolowanaRozmowa dobrowolnie kontrolowana

Rozmowa dobrowolnie kontrolowana

Rozmowa dobrowolnie kontrolowana
Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

-

Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

Reklamy niejednokrotnie uprzykrzają nam życie, ale co by było, gdybyśmy mogli zyskać na ich oglądaniu? Na przykład płacąc mniej za połączenia komórkowe? Albo nie płacąc za nie wcale? Taką właśnie ofertę ochoczo przygotowują operatorzy telefonii komórkowej na świecie.

W USA firma Amp’d oferuje abonentom bezpłatny dostęp m.in. do serwisów rozrywkowych, o ile zgodzą się na obecność reklam w swoich telefonach. Xero Mobile planuje z kolei rozdać okrągły milion komórek w kampusach uniwersyteckich na terenie całych Stanów i przyznać każdemu z obdarowanych 40 proc. zniżki na dany plan taryfowy w zamian za obejrzenie czterech reklam dziennie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja