Dokop naszym związkowcomDokop naszym związkowcomDokop naszym związkowcomDokop naszym związkowcom

Dokop naszym związkowcom

Dokop naszym związkowcom
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ostatnio firma PKP uruchomiła forum, na którym można wyżalić się na strajki organizowane przez pracowników kolei. Czy to już Web 2.0 wchodząca do państwowej firmy, a może przeciwnie – powrót w nowoczesnej formie do zapomnianego konceptu „książki życzeń i zażaleń”? Cokolwiek to jest, świadczy na pewno o kryzysie komunikacji wewnętrznej w firmie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja