Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty Szkolenia
  Inspiracje
 

Pacjenci doktora Google

Kategoria: Marketing internetowy | Autor: Piotr Ślusarski | Data: 9 maja 2007
Słowa kluczowe: rls, google, farmaceutyki, lekarstwa, choroba



Syndrom niespokojnych cyberchondryków
Boli? Strzyka? Nie lekceważ objawów. To może być coś poważnego, choć jeszcze o tym nie wiesz. Nic nie boli? Tym gorzej. Pewnie dawno nie byłeś u lekarza. Skąd wiesz, czy naprawdę nic ci nie dolega? Sprawdź na www…Dziś, żeby wypromować lek, najlepiej zawczasu sprzedać chorobę – w Sieci. Coraz bardziej efektywne stają się kampanie „uświadamiające”, które kierują odbiorców on-line, często do konkretnych miejsc, gdzie mogą dowiedzieć się więcej o potencjalnie trapiących ich problemach zdrowotnych.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Farmakologizacja życia jakiej doświadczają społeczeństwa...
WS (12:34 2007-05-14)
...rozwinięte w dzisiejszych czasach jest bezprecedensowa. Niedługo nie będzie już zachowania dobrego czy złego - za wszystko odpowiedzialna będzie konkretna jednostka chorobowa na którą oczywiście będzie lekarstwo...
trudno, żeby inaczej
jasiu (00:54 2007-05-19)
skoro przemysł farmaceutyczny jest raczej dość świeżym wynalazkiem. choć można szukać "precedensów" w społecznościach "wyznania" szamańskiego:)

Marketing internetowy


Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Inspiracje

Public relations
Wydarzy się PR, czyli o promocji eventów
Jakub Müller

Wszystkie wydania ->


Najczęściej czytane artykuły
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najczęściej czytane wiadomości
Dzisiaj | Tydzień | Miesiąc
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 510 (26.11)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 508 (26.11)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.46582388877869