Chwytliwe piosenki czy dżingle w reklamach odnoszą często większy sukces w namawianiu konsumentów do nabycia określonych produktów niż nawet najbardziej przekonujące argumenty. Reklamodawcy nierzadko odwołują się w tej kwestii do pomocy znanych gwiazd estrady. Ale zdarza się, że za mikrofon chwycą sami szefowie promującej się firmy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na taki niecodzienny pomysł zdobył się szwedzki oddział koncernu telekomunikacyjnego Telenor, a efekt tej oryginalnej współpracy artystycznej można od niedawna zobaczyć na YouTube. Gwiazdami teledysku są menedżerowie Telenor Sverige – Anders Jensen, szef marketingu, Marcus Nylén, odpowiedzialny za usługi internetowe, Mats Lundquist, szef działu klientów biznesowych oraz Martin Tivéus, dyrektor przejętego w 2006 r.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.