Rób swoje, ryzyko jest twojeRób swoje, ryzyko jest twojeRób swoje, ryzyko jest twojeRób swoje, ryzyko jest twoje

Rób swoje, ryzyko jest twoje

Rób swoje, ryzyko jest twoje
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Pomóżcie nam wziąć ślub!” prosi w Internecie para, która chciałaby pożyczyć 500 dolarów na wesele. Inni szukają kapitału na remonty mieszkań, sfinansowanie pomysłów na własną firmę czy likwidację debetu na karcie kredytowej. Tak działa w praktyce social lending, czyli wzajemne pożyczki udzielane przez internautów za pośrednictwem przeznaczonych do tego serwisów. Mniej formalności i taniej niż w tradycyjnych instytucjach finansowych. Od 2008 r. taka możliwość będzie również w Polsce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja