Taka oglądalność, żadnych fajerwerków!Taka oglądalność, żadnych fajerwerków!Taka oglądalność, żadnych fajerwerków!Taka oglądalność, żadnych fajerwerków!

Taka oglądalność, żadnych fajerwerków!

Taka oglądalność, żadnych fajerwerków!
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Rekordowa widownia, ponad pół setki premierowych spotów największych marek świata i ceny sięgające 2,7 miliona dolarów za 30 sekund. Tegoroczny Super Bowl, największe amerykańskie show sportu i reklamy, już za nami.

Kiedy warto zapłacić tak zawrotne pieniądze za emisję, jeśli nie podczas Super Bowl? Transmisję finałowego meczu futbolu amerykańskiego między New York Giants a New England Patriots obejrzała rekordowa, stumilionowa publiczność. Ten wynik czyni Super Bowl 2008 drugim najchętniej oglądanym wydarzeniem w historii amerykańskiej telewizji (najwięcej widzów zgromadził ostatni odcinek serialu „MASH” w 1983 roku).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja