Reklama środków higienicznych na „te trudne dni” zawsze zmagała się z problemem „tych trudnych słów” – jak tampon czy okres. Kimberly-Clark, działający od ponad wieku producent podpasek Kotex, idzie w tej kwestii pod prąd. W nowej kampanii proponuje dyskusję nad nowymi, ciekawymi określeniami waginy.W 1980 roku brytyjski Channel 4 zdecydował się na kontrowersyjny krok – wyemitowanie reklamy podpasek. Harry Theobalds, szef działu reklamy mówił później: „Można uznać, że Channel 4 przyciąga dorosłą publiczność, która nie będzie zaszokowana ani zakłopotana tym rodzajem reklamy”.
Mylił się – spot wywołał falę protestów i napływ setek listów od zniesmaczonych widzów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.