Omega odporna na urok gwiazdOmega odporna na urok gwiazdOmega odporna na urok gwiazdOmega odporna na urok gwiazd

Omega odporna na urok gwiazd

Omega odporna na urok gwiazd
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jednym z podstawowych niebezpieczeństw dla marki luksusowej jest starzenie się jej dotychczasowych klientów i brak dopływu młodszych, z aspiracjami. Jako receptę na to zagrożenie zaleca się m.in. zaangażowanie odpowiedniego ambasadora marki czy wsparcie sponsoringowe wydarzenia o odpowiedniej randze. Czasami jednak silne i niezależne poglądy postaci wspierającej markę mogą znaleźć się w konflikcie z interesem firmy. Doświadczył tego znany szwajcarski producent zegarków – Omega.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja