Jak sprawić, żeby do ludzi dotarło to, co chcemy im przekazać? Mało tego – jak mieć pewność, że usłyszą to, co chcemy, żeby usłyszeli? Na genialny w swej prostocie pomysł zdecydował się w nowej akcji społecznej norweski oddział Czerwonego Krzyża. Posłużył się formą badania słuchu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ludzie są ciekawi swoich możliwości i lubią się sprawdzać, zwłaszcza jeśli towarzyszy temu otoczka promocji zdrowia. Zastosowany przez Czerwony Krzyż test ma rzekomo sprawdzać zdolność słuchu i od początku sprawia wrażenie profesjonalnego narzędzia badawczego. Dla najlepszego rezultatu badany powinien założyć słuchawki i odizolować się od źródeł hałasu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.