Orbitz, amerykańska firma oferująca m. in. bilety lotnicze w bardzo atrakcyjnych cenach, postanowiła za pomocą wakacyjnej kampanii reklamowej dotrzeć do nowej grupy docelowej: gejów. Co z tego wynikło? Ciekawa reklama – w dwóch wersjach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marketerzy z Orbitz najpierw nakręcili reklamówkę, która miała być puszczana w ogólnokrajowych sieciach kablowych. W reklamie nie wystąpili żywi aktorzy, lecz marionetki. Pierwsza wersja spotu wyglądała mniej więcej tak: kobieta i mężczyzna opalają się na tarasie hotelu South Beach i obserwują pobliski basen. Mężczyzna przyznaje, że z tarasu rozciąga się cudowny widok, a kobieta potakuje, obserwując przez lornetkę przystojnego młodzieńca.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.