Gejowska reklama w OrbitzGejowska reklama w OrbitzGejowska reklama w OrbitzGejowska reklama w Orbitz

Gejowska reklama w Orbitz

Gejowska reklama w Orbitz
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Orbitz, amerykańska firma oferująca m. in. bilety lotnicze w bardzo atrakcyjnych cenach, postanowiła za pomocą wakacyjnej kampanii reklamowej dotrzeć do nowej grupy docelowej: gejów. Co z tego wynikło? Ciekawa reklama – w dwóch wersjach.

Marketerzy z Orbitz najpierw nakręcili reklamówkę, która miała być puszczana w ogólnokrajowych sieciach kablowych. W reklamie nie wystąpili żywi aktorzy, lecz marionetki. Pierwsza wersja spotu wyglądała mniej więcej tak: kobieta i mężczyzna opalają się na tarasie hotelu South Beach i obserwują pobliski basen. Mężczyzna przyznaje, że z tarasu rozciąga się cudowny widok, a kobieta potakuje, obserwując przez lornetkę przystojnego młodzieńca.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja