W poszukiwaniu wzoruW poszukiwaniu wzoruW poszukiwaniu wzoruW poszukiwaniu wzoru

W poszukiwaniu wzoru

W poszukiwaniu wzoru
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Tworzenie się fandomów jest jednym z charakterystycznych zjawisk kultury popularnej. Znamienny jest fakt, że ruch fanów zapoczątkowali wielbiciele fantastyki naukowej, zaś olbrzymia popularność właśnie serialu s.f. – „Star Trek” stała się światowym fenomenem, gromadzącym największą i najbardziej rozwiniętą społeczność fanów. Ta wyraźna tendencja panująca wśród entuzjastów tego, co wykracza poza granice ludzkiego poznania, może mieć niebagatelne znaczenie dla charakteru potencjalnych działań marketingowych, których celem jest ta właśnie grupa odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja