Obejrzyj własny atak sercaObejrzyj własny atak sercaObejrzyj własny atak sercaObejrzyj własny atak serca

Obejrzyj własny atak serca

Obejrzyj własny atak serca
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Brytyjski spot przygotowany na zlecenie tamtejszej organizacji pozarządowej to jedna z najlepszych ostatnio reklam społecznych. Rosnąca liczba nadawców będąca skutkiem rozwoju nowych mediów sprawia, że zwykłe szokowanie nie gwarantuje przebicia się przez medialny szum. Wykorzystano więc teasery i znany psychologom behawioralnym mechanizm, zgodnie z którym lekceważymy ostrzeżenia innych, ucząc się głównie na własnych błędach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja