Dosadnie, ale bez naturalistycznych szczegółów. W budzącym w niektórych nostalgię, słodkim stylu lat osiemdziesiątych. Trochę zabawnie (?), a trochę jednak rozpustnie. W nastroju radosnej, animowanej (częściowo) orgietki – tak Diesel zaprasza gości z całego świata, choć akurat nie z Polski, na swój jubileusz. Już w najbliższą sobotę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według Tomasza Szlendaka, autora książki „Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety?”, cielesność w przekazach reklamowych przestała być tematem tabu, a upowszechnienie nagości doprowadziło już dawno do przesycenia odbiorcy, który nie zwraca dziś na nią uwagi. Dlatego współczesne kampanie coraz częściej eksponują ten temat niedosłownie i niebezpośrednio.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.