Nie najwyższy poziom tegorocznych reklam Super Bowl sprawił, że równie dużo mówi się o kreacji niedopuszczonej do emisji. A nie dopuszczono jej ze względu na zbyt duże epatowanie seksem. W takim stylu organizacja PETA promuje wegetarianizm.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama PETA (People for the Ethical Treatment of Animals), organizacji walczącej o prawa zwierząt, utrzymana jest w stylistyce ociekającego seksem teledysku. Półnagie kobiety wyginające się w śmiałych pozach chwytają za leżące wokoło warzywa. Na ekranie pojawia się informacja, że wegetarianie cieszą się bardziej udanym życiem seksualnym.
Dwuznaczne sceny nie przypadły do gustu stacji NBC, nadawcy Super Bowl.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.