Japońska wrażliwość dla Mazdy i NestléJapońska wrażliwość dla Mazdy i NestléJapońska wrażliwość dla Mazdy i NestléJapońska wrażliwość dla Mazdy i Nestlé

Japońska wrażliwość dla Mazdy i Nestlé

Japońska wrażliwość dla Mazdy i Nestlé
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Projektanci nowych produktów zauważają, jak często satysfakcja odbiorcy powiązana jest z emocjami, które towarzyszą użytkowaniu kupionych przez niego dóbr. Japońska sztuka kansei, wciąż słabo znana w Polsce, przyczyniła się do sukcesu produktów globalnych marek: od samochodów japońskiej Mazdy aż po odkurzacze szwedzkiego Electroluksa. Ostatnio sięga po nią szwajcarski gigant działający w najtrudniejszej dla marketerów branży, jaką jest FMCG.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja