Szafiarki – blogerki fotografujące i prezentujące w Internecie swoje stylizacje ubraniowe – zyskują coraz większą popularność. Także rynek reklamowy odkrywa potencjał tkwiący w tej społeczności.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Firma Nikon przypuściła niedawno ofensywę m.in. na blogerki interesujące się modą. Dwie z nich dostały najnowsze modele aparatów fotograficznych. Transakcja, choć bezgotówkowa, przynosi obu stronom namacalne korzyści. Szafiarki otrzymują nowe „narzędzie pracy”, stanowiące fundament ich internetowej egzystencji. Poza tym każda z wybranych dziewczyn zyskała możliwość zorganizowania na swoim blogu konkursu, z kolejnym aparatem do wygrania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.