„Drogi zaufany i wspaniały Przyjacielu! […] firma, dla której pracuję, ma zamiar przekazać 10 tysięcy dolarów amerykańskich, nieobciążonych żadnym ryzykiem, jako prezent bożonarodzeniowy!!! Jedyna rzecz, jaką musisz zrobić, by otrzymać pieniądze, to być osobą, która jako pierwsza prześle do mnie via e-mail następujące informacje…”. Wiadomość, jaka pojawiła się przed świętami w skrzynkach pocztowych klientów pewnej agencji reklamowej, do złudzenia przypominała elektroniczny szwindel – i, jak twierdzą niektórzy, to nie były tylko pozory.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.