Kreatywne mikroblogowanieKreatywne mikroblogowanieKreatywne mikroblogowanieKreatywne mikroblogowanie

Kreatywne mikroblogowanie

Kreatywne mikroblogowanie
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

Jak wykorzystać Twittera do akcji promocyjnych? Czy narzędzie do mikroblogowania może służyć szeroko pojętej reklamie i komunikacji z potencjalnym klientem w sposób wiarygodny i ciekawy? Oto kilka przykładów...

Jeśli ktoś nie przepada za ciepłymi, dopiero co wyjętymi z pieca bułeczkami, nie zrozumie, jak wielkim odkryciem jest proste urządzenie BakerTweet, zaprojektowane przez londyńską agencję kreatywną Poke.

Jej ekipa – kierowana skądinąd egoistycznymi pobudkami, bo chodziło o błyskawiczny dostęp do świeżutkich wypieków pobliskiej piekarni – postanowiła stworzyć urządzenie, które wysyła informacje o wyjmowanych właśnie z pieca bułeczkach, ciastach, rogalikach prosto na twitterowe konto.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja