Szepty w krainie kangurówSzepty w krainie kangurówSzepty w krainie kangurówSzepty w krainie kangurów

Szepty w krainie kangurów

Szepty w krainie kangurów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Australia w przeszłości skutecznie wykorzystywała turystykę w budowaniu wizerunku całego kraju. Najnowsza kampania to kontynuacja tego procesu – komentuje dla Marketingu przy Kawie Simon Anholt, twórca pojęcia country branding, obecnie doradca rządowy. Nie zmienia to faktu, że budowa marki kraju to skomplikowany, wieloetapowy proces, zajmujący nawet kilka dekad.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja