Jak dotąd na rynku odzieży sportowej dominowały produkty dla mężczyzn. Trendy i prognozy analityków wskazują jednak, że w przyszłości większe znaczenie w tej kategorii może mieć zdobycie zaufania kobiet. Jak je sobie zjednać?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jedną z możliwości pokazała marka zza oceanu. Jej reklama zaprzecza dotychczasowym, wciąż dominującym w Polsce stereotypom, zgodnie z którymi rywalizacja, akcja, intensywny wysiłek są wyłącznie męską domeną.
Istniejąca od zaledwie ośmiu lat amerykańska marka odzieży sportowej Under Armour („Pod ochroną zbroi”) dotychczas cieszyła się popularnością wśród nastolatków i młodych mężczyzn.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.