„Rzuciliśmy wyzwanie naszym partnerskim agencjom, by zapomniały o wszystkim, co wiedzą na nasz temat” – twierdzi Larry Light, wiceprezes i globalny szef marketingu McDonald’s. Usiądź wygodnie, bo zaraz przeczytasz o tym, czego świadkiem stanie się wkrótce cały świat. Polska również. I będzie na co popatrzeć.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„I’m lovin’ it” (ang. „Uwielbiam to”) – to proste hasło ma wkrótce wejść do słownika 47 milionów klientów, którzy w ponad stu krajach świata codziennie odwiedzają restauracje pod złotymi łukami. Ten slogan to część zupełnie nowej strategii marketingowej McDonald’s. Kampania będąca częścią tej strategii przewinie się we wrześniu przez wszystkie kraje, w których obecny jest gastronomiczny gigant.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.