McTimberlake’s lovin’ itMcTimberlake’s lovin’ itMcTimberlake’s lovin’ itMcTimberlake’s lovin’ it

McTimberlake’s lovin’ it

McTimberlake’s lovin’ it
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

„Rzuciliśmy wyzwanie naszym partnerskim agencjom, by zapomniały o wszystkim, co wiedzą na nasz temat” – twierdzi Larry Light, wiceprezes i globalny szef marketingu McDonald’s. Usiądź wygodnie, bo zaraz przeczytasz o tym, czego świadkiem stanie się wkrótce cały świat. Polska również. I będzie na co popatrzeć.

„I’m lovin’ it” (ang. „Uwielbiam to”) – to proste hasło ma wkrótce wejść do słownika 47 milionów klientów, którzy w ponad stu krajach świata codziennie odwiedzają restauracje pod złotymi łukami. Ten slogan to część zupełnie nowej strategii marketingowej McDonald’s. Kampania będąca częścią tej strategii przewinie się we wrześniu przez wszystkie kraje, w których obecny jest gastronomiczny gigant.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja