O tej zalecie nabiałowego produktu zapewnia ponętna pielęgniarka, która spogląda na nas z billboardu niczym sławna już Mariola Okocim spojrzeniu. O ile jednak Mariolę wspominamy z łezką w oku, o tyle do pielęgniarki odbiorcy przekazu nie mieli już tyle serca, uznając reklamę twarogu OSM Chojnice za wyjątkowo ciężkostrawną.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
26 listopada, w gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego rozdano pierwsze Chamlety – nagrody za najgorsze produkcje reklamowe. Konkurs zorganizowany został przez Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydział Zamiejscowy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu oraz organizację projekt.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.