Nie chować głowy w piasekNie chować głowy w piasekNie chować głowy w piasekNie chować głowy w piasek

Nie chować głowy w piasek

Nie chować głowy w piasek
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tradycja, przewidywalność i brak ryzyka – tak wyglądały dotąd działania marketingowe polskich przedsiębiorców pogrzebowych. Założyciele firmy Mementis chcą to zmienić, wchodząc na rynek z ryzykowną kampanią reklamową w iście amerykańskim stylu. To także nowa koncepcja biznesowa, przypominająca nieco tzw. pionowe systemy marketingowe, które sprawdzają się w handlu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja