Konkurs, który sprzedajeKonkurs, który sprzedajeKonkurs, który sprzedajeKonkurs, który sprzedaje

Konkurs, który sprzedaje

Konkurs, który sprzedaje
Cube Group

Cube Group

-

Cube Group

Cube Group

W jesiennym konkursie Top Secret, oprócz samej wygranej, istotną rolę odgrywały mechanizmy polecania znajomym oraz możliwości publikacji informacji o nim w serwisach społecznościowych. Prosty przekaz internetowy spowodował zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego do 182% wartości sprzed kampanii.

„Wygraj 5000 zł na zakupy w Top Secret” – tak brzmiał tytuł jesiennej kampanii tej marki, realizowanej od 14 października do 14 listopada 2010 r. Jej głównym celem było zwiększenie sprzedaży w salonach detalicznych i w sklepie on-line. Istotne było również budowanie bazy danych klientów i dotarcie z informacją o kolekcji jesień–zima 2010 do osób aktywnych zawodowo, mieszkańców dużych i średnich miast, w wieku 23–35 lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja