Bizarro: sukces dziwniejszy niż fikcja - Marketing przy Kawie
Bizarro: sukces dziwniejszy niż fikcjaBizarro: sukces dziwniejszy niż fikcjaBizarro: sukces dziwniejszy niż fikcjaBizarro: sukces dziwniejszy niż fikcja

Bizarro: sukces dziwniejszy niż fikcja

Bizarro: sukces dziwniejszy niż fikcja
Marcin Kiszela

Marcin Kiszela

-

Marcin Kiszela

Marcin Kiszela

Western, w którym hermafrodyci-zabójcy walczą z ludźmi mającymi telewizory zamiast głów. Pralka stająca się człowiekiem, by spełnić marzenie o zostaniu gwiazdą opery mydlanej… Brzmi jak historie rodem ze szpitala psychiatrycznego? W rzeczywistości to przykłady fabuł książek reprezentujących nowy gatunek literacki, zwany bizarro fiction, podbijający amerykański rynek wydawniczy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja