Heineken podpisał wielomilionową umowę z Google o współpracy reklamowej i strategicznej, a więc dotyczącą obszarów tradycyjnie zarezerwowanych dla agencji reklamowych i interaktywnych. Powraca pytanie: czy Google – coraz częściej negatywny bohater rynku internetowego – jest przyjacielem agencji, czy też ich konkurentem?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To, że reklama Heinekena pt. „Entrance”, zdobywca dwóch Złotych Lwów na ostatnim festiwalu Cannes Lions, przez kilka pierwszych miesięcy nie była emitowana ani w telewizji, ani w kinach, lecz głównie na należącym do Google’a YouTube (w ciągu trzech tygodni obejrzało ją aż 4 mln widzów), można uznać za symbol umowy między gigantami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.