Przyjacielski wrógPrzyjacielski wrógPrzyjacielski wrógPrzyjacielski wróg

Przyjacielski wróg

Przyjacielski wróg
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Heineken podpisał wielomilionową umowę z Google o współpracy reklamowej i strategicznej, a więc dotyczącą obszarów tradycyjnie zarezerwowanych dla agencji reklamowych i interaktywnych. Powraca pytanie: czy Google – coraz częściej negatywny bohater rynku internetowego – jest przyjacielem agencji, czy też ich konkurentem?

To, że reklama Heinekena pt. „Entrance”, zdobywca dwóch Złotych Lwów na ostatnim festiwalu Cannes Lions, przez kilka pierwszych miesięcy nie była emitowana ani w telewizji, ani w kinach, lecz głównie na należącym do Google’a YouTube (w ciągu trzech tygodni obejrzało ją aż 4 mln widzów), można uznać za symbol umowy między gigantami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja