Zaproszenie do fabryki diamentówZaproszenie do fabryki diamentówZaproszenie do fabryki diamentówZaproszenie do fabryki diamentów

Zaproszenie do fabryki diamentów

Zaproszenie do fabryki diamentów
P. Sala, A. Łowczowska

P. Sala, A. Łowczowska

-

P. Sala, A. Łowczowska

P. Sala, A. Łowczowska

Zaletą e-mail marketingu jest jego uniwersalność. Korzyści może czerpać z niego każdy biznes, niezależnie od branży czy wielkości firmy. Podstawą jest odpowiedni dobór strategii komunikacji. Duża firma oznacza duży budżet – można wtedy pozwolić sobie na rozmach. Przy małej firmie o zasięgu lokalnym, dysponującej małym budżetem, trzeba wykazać się przede wszystkim kreatywnością. Właśnie ta ostatnia dominowała w działaniach zrealizowanych w lutym 2011 r. dla krakowskiej firmy Diamonds Factory. Za kampanię dla niej agencja FreshMail zdobyła wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii „Marketing internetowy – e-mail marketing”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja