Marzenia o lecie podsycane w środku zimyMarzenia o lecie podsycane w środku zimyMarzenia o lecie podsycane w środku zimyMarzenia o lecie podsycane w środku zimy

Marzenia o lecie podsycane w środku zimy

Marzenia o lecie podsycane w środku zimy
P. Sala, A. Łowczowska

P. Sala, A. Łowczowska

-

P. Sala, A. Łowczowska

P. Sala, A. Łowczowska

W marketingu usług turystycznych o klienta zabiegać trzeba praktycznie przez cały rok, by w sezonie wyjazdowym zbierać profity. Wiedzą o tym dobrze chyba wszyscy touroperatorzy, starają się zatem przypominać o sobie klientom na długo zanim przychodzi czas pakowania urlopowych walizek. Nie bez powodu narzędziem, po które chętnie sięgają, jest rozsyłany drogą elektroniczną newsletter. Dla biura podróży TUI każda złotówka zainwestowana w tego rodzaju wysyłkę przyniosła 1300 zł sprzedaży online.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja