David Ogilvy oceni twój pomysł - Marketing przy Kawie
David Ogilvy oceni twój pomysłDavid Ogilvy oceni twój pomysłDavid Ogilvy oceni twój pomysłDavid Ogilvy oceni twój pomysł

David Ogilvy oceni twój pomysł

David Ogilvy oceni twój pomysł
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Gdy w 1965 r. magazyn „Fortune” napisał o nim, że może być geniuszem, rozważał pozwanie pisma za użycie trybu przypuszczającego. Magazyn „Time” poświęcił mu okładkę, określając go „najbardziej poszukiwanym czarodziejem branży reklamowej”. L’enfant terrible reklamy, któremu nie potrafiły oprzeć się największe marki, celował tylko w wielkie idee. Teraz może doradzić każdemu, kto ściągnie autopromocyjną aplikację przygotowaną przez Ogilvy Asia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja