Goool(arka) Mourinho - Marketing przy Kawie
Goool(arka) MourinhoGoool(arka) MourinhoGoool(arka) MourinhoGoool(arka) Mourinho

Goool(arka) Mourinho

Goool(arka) Mourinho
Michalina Łubecka

Michalina Łubecka

-

Michalina Łubecka

Michalina Łubecka

Najpierw z Chelsea Londyn zdobył mistrzostwo Anglii, później z Interem Mediolan – Ligę Mistrzów, wreszcie Puchar Hiszpanii z Realem Madryt. Teraz ma zdobyć klientów firmie Braun. José Mourinho pod koniec września został oficjalnie ogłoszony twarzą koncernu.

To pierwszy globalny ambasador marki. To także idol mężczyzn, a dla wielu kobiet – ideał. Pracowity, ale i kontrowersyjny, przystojny, ale i nieco nieokrzesany.

„Wyjątkowy człowiek z ponadczasowym, indywidualnym stylem” – tak charakteryzował Mourinho James Nunn, dyrektor ds. komunikacji firmy Braun.

Trener pojawił się już w paru spotach i w kampanii prasowej, do której zdjęcia wykonał Rankin, znany fotograf gwiazd.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja