Najpierw z Chelsea Londyn zdobył mistrzostwo Anglii, później z Interem Mediolan – Ligę Mistrzów, wreszcie Puchar Hiszpanii z Realem Madryt. Teraz ma zdobyć klientów firmie Braun. José Mourinho pod koniec września został oficjalnie ogłoszony twarzą koncernu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To pierwszy globalny ambasador marki. To także idol mężczyzn, a dla wielu kobiet – ideał. Pracowity, ale i kontrowersyjny, przystojny, ale i nieco nieokrzesany.
„Wyjątkowy człowiek z ponadczasowym, indywidualnym stylem” – tak charakteryzował Mourinho James Nunn, dyrektor ds. komunikacji firmy Braun.
Trener pojawił się już w paru spotach i w kampanii prasowej, do której zdjęcia wykonał Rankin, znany fotograf gwiazd.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.