Microsoft w roli wróżkiMicrosoft w roli wróżkiMicrosoft w roli wróżkiMicrosoft w roli wróżki

Microsoft w roli wróżki

Microsoft w roli wróżki
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Tej jesieni w swoich spotach gigant komputerowy roztaczał wizje przyszłości interakcji człowieka z technologią cyfrową. Czy jednak takie znów śmiałe? Stanowią one przecież prostą ekstrapolację tego, co już jest. Innowacje mają to do siebie, że mogą pojawiać się skokowo, zmieniając kompletnie zastane przyzwyczajenia i rodząc nowe potrzeby. Jak SMS, Internet, iTunes, Amazon, tablet. Przyszłość według Microsoft nie sięga tak daleko.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja