Soft drinki na uczelniach: kłopot z marketingiem szeptanymSoft drinki na uczelniach: kłopot z marketingiem szeptanymSoft drinki na uczelniach: kłopot z marketingiem szeptanymSoft drinki na uczelniach: kłopot z marketingiem szeptanym

Soft drinki na uczelniach: kłopot z marketingiem szeptanym

Soft drinki na uczelniach: kłopot z marketingiem szeptanym
Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

-

Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

W USA uczelnie wiążą się z konkretnymi markami napojów: w jednych wyłączność ma Pepsi, w innych Coca-Cola. Kontrakty zawierane są na wiele lat, a spektakularnym przejściom pod skrzydła konkurencyjnej marki towarzyszą komentarze w mediach. Nic dziwnego, gdyż chodzi tu o wielomilionowe kwoty, a także budowanie lojalności wobec konkretnego brandu. Jej miarą był chociażby przypadek represji wobec studenta, który kilka lat temu wystąpił w koszulce „przeciwnej drużyny”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja