Remake kultowych reklam w służbie wyszukiwarkiRemake kultowych reklam w służbie wyszukiwarkiRemake kultowych reklam w służbie wyszukiwarkiRemake kultowych reklam w służbie wyszukiwarki

Remake kultowych reklam w służbie wyszukiwarki

Remake kultowych reklam w służbie wyszukiwarki
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Cyfrowej reklamie stuknie w tym roku 18 lat. Pomysł Google na świętowanie tego jubileuszu polega na nietypowym eksperymencie. Chodzi o sprawdzenie, jaki będzie efekt dodania starym dobrym pomysłom reklamowym rozmachu, który zapewnia współczesna technologia.

Pewnie wielu z nas zastanawiało się kiedyś, jak wyglądałyby kultowe reklamy z czasów, kiedy praca w agencji reklamowej przypominała perypetie Dona Drapera i jego temu kreatywnego, gdyby ich twórcy mieli możliwość korzystania z dzisiejszych technologii.

Czy ich popularność byłaby jeszcze większa? A może przeciwnie – zakończyłyby się spektakularnym fiaskiem lub przeszły bez echa?

Nie da się ukryć, że Sieć diametralnie zmieniła nasze życie, a wraz z nim sposób prowadzenia biznesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja