Cyfrowej reklamie stuknie w tym roku 18 lat. Pomysł Google na świętowanie tego jubileuszu polega na nietypowym eksperymencie. Chodzi o sprawdzenie, jaki będzie efekt dodania starym dobrym pomysłom reklamowym rozmachu, który zapewnia współczesna technologia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pewnie wielu z nas zastanawiało się kiedyś, jak wyglądałyby kultowe reklamy z czasów, kiedy praca w agencji reklamowej przypominała perypetie Dona Drapera i jego temu kreatywnego, gdyby ich twórcy mieli możliwość korzystania z dzisiejszych technologii.
Czy ich popularność byłaby jeszcze większa? A może przeciwnie – zakończyłyby się spektakularnym fiaskiem lub przeszły bez echa?
Nie da się ukryć, że Sieć diametralnie zmieniła nasze życie, a wraz z nim sposób prowadzenia biznesu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.