Sexy Shoarma czy Spicy Spanish? Mieszkańcy Utrechtu wzięli udział w interaktywnej batalii, której celem było wybranie najlepszego smaku chipsów Lay’s. Emocji i widowiskowości przedsięwzięciu dodawał fakt, że polem walki była fasada miejskiej kamienicy, a nagrodą dla pomysłodawcy zwycięskiego smaku – 25 tys. euro.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rozgrywana na żywo bitwa na smaki to najnowszy sposób agencji FEL Concepts na zwrócenie się do miłośników chipsów z zapytaniem o ich smakowe preferencje. Tegoroczna kampania Maak de Smaak (Stwórz swój smak) stawia przede wszystkim na interaktywność i widowiskowość przekazu.
Przechodnie nie tylko obserwują bowiem wyświetlane na jednej z kamienic batalie pomiędzy poszczególnymi smakami (wyłoniono ich 8 spośród tysiąca nadesłanych propozycji), ale także decydują o ich przebiegu, ustawiając się na podświetlonej na niebiesko bądź na czerwono części ulicy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.