Brytyjscy lekarze nie chcą „niezdrowych” firm na letniej olimpiadzie. Na cenzurowanym znalazły się McDonald’s, Coca-Cola i Cadbury, którym zarzuca się negatywny wpływ na nawyki żywieniowe wyspiarzy. Jak na te zarzuty reaguje McDonald’s? Kampanią promującą ruch i podkreślającą sportowego ducha firmy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sieci fast food z McDonald’s na czele, a także producenci napojów gazowanych i słodyczy bodaj od zawsze oskarżani są o utrwalanie niezdrowych nawyków i przyczynianie się do wzrostu wskaźnika otyłości – głównie za sprawą kampanii skierowanych do młodszych pokoleń.
Z drugiej jednak strony te same firmy są sponsorami największych sportowych wydarzeń i organizują akcje promujące aktywny tryb życia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.