Głodny nie myślisz rozsądnieGłodny nie myślisz rozsądnieGłodny nie myślisz rozsądnieGłodny nie myślisz rozsądnie

Głodny nie myślisz rozsądnie

Głodny nie myślisz rozsądnie
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Czy głodni ludzie popełniają więcej głupstw? Zdaniem twórców rosyjskiej kampanii Snickersa – tak. Teren zaś, który głupota dotknęła, radzą oni oznaczać specjalnie przygotowaną taśmą „Hunger Attack”.

Irytacja na ulicach miast rośnie. W nieformalnej walce biorą udział wszyscy – piesi, kierowcy i rowerzyści. Także Snickers, który w rosyjskiej kampanii decyduje się na powiedzenie czegoś więcej niż „Głodny nie jesteś sobą”, mówiąc wprost: „Głodny jesteś głupi”.

Agencja BBDO Moscow majową kampanię internetową dla tej marki rozpoczęła od piętnowania takich właśnie zachowań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja