Czy głodni ludzie popełniają więcej głupstw? Zdaniem twórców rosyjskiej kampanii Snickersa – tak. Teren zaś, który głupota dotknęła, radzą oni oznaczać specjalnie przygotowaną taśmą „Hunger Attack”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Irytacja na ulicach miast rośnie. W nieformalnej walce biorą udział wszyscy – piesi, kierowcy i rowerzyści. Także Snickers, który w rosyjskiej kampanii decyduje się na powiedzenie czegoś więcej niż „Głodny nie jesteś sobą”, mówiąc wprost: „Głodny jesteś głupi”.
Agencja BBDO Moscow majową kampanię internetową dla tej marki rozpoczęła od piętnowania takich właśnie zachowań.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.