Co zobaczysz przez dziurkę, czyli zabawa w skanowanieCo zobaczysz przez dziurkę, czyli zabawa w skanowanieCo zobaczysz przez dziurkę, czyli zabawa w skanowanieCo zobaczysz przez dziurkę, czyli zabawa w skanowanie

Co zobaczysz przez dziurkę, czyli zabawa w skanowanie

Co zobaczysz przez dziurkę, czyli zabawa w skanowanie
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Podglądanie – czynność raczej wstydliwa, ale i ekscytująca. Kojarzy się z przełamywaniem tabu i odkrywaniem tajemnic. Nie od dziś ten krąg skojarzeń stara się eksplorować marka Axe. A odkrywanie tajemnicy może równie dobrze oznaczać rozszyfrowanie tajnego kodu – albo zdekodowanie fotokodu.

Specjaliści od reklamy Axe nie zasypiają gruszek w popiele. Już nie raz udowodnili, że wiedzą, jak sprawić, by o marce było głośno. Zazwyczaj pomagał im skandal związany z reklamami uznawanymi za seksistowskie. Pod koniec ubiegłego roku postawili na koncept i strategię wykorzystującą media społecznościowe oraz elementy marketingu mobilnego i wirusowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja