Ubezpieczyciele budujący wizerunek stabilnych, godnych zaufania marek to jednocześnie racjonalne organizacje finansowe, które muszą maksymalizować swoje zyski. Często robią to, wykorzystując błędy lub niewiedzę klientów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia ma na Facebooku 17 tys. fanów. Wśród nich na pewno nie ma Krzysztofa Samborskiego, którego historia obiegła kilka dni temu Internet. Dziennikarz motoryzacyjny poskarżył się na Facebooku, że ubezpieczyciel odmówił mu wypłaty odszkodowania za staranowany przez pijanego kierowcę samochód, ponieważ… sprawca nie potwierdził okoliczności zdarzenia na piśmie, a policja nie przekazała sporządzonej przez siebie notatki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.