Reżyser kasowych hollywoodzkich hitów Michael Bay wybierze nowego asystenta spośród zwycięzców konkursu na amatorską reklamę marki Doritos. Jeszcze kilka lat temu wieszczono, że spoty tworzone przez amatorów zagrożą agencjom reklamowym. Dzisiaj wiadomo już, że jest to tylko sprawne narzędzie budowania zaangażowania konsumentów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Andrew Keen, gwiazda wrześniowej konferencji InternetBeta w Rzeszowie, sławę zdobył po tym, jak w swojej książce „Kult amatora” (2007) napisał, że Internet, z jego łatwością przesyłania informacji, to nie tylko łatwość komunikacji międzyludzkiej. To także siła zmieniająca gospodarkę, która ściąga kłopoty na wiele branż.
Według przewidywań Keena również na agencje reklamowe i domy produkcyjne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.