Betlejemska gwiazda nad KolumbiąBetlejemska gwiazda nad KolumbiąBetlejemska gwiazda nad KolumbiąBetlejemska gwiazda nad Kolumbią

Betlejemska gwiazda nad Kolumbią

Betlejemska gwiazda nad Kolumbią
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

O Kolumbii mówi się, że słynie z koki, bananów i Shakiry. Ostatnio jednak uwagę przykuwają również powstające tu kampanie wizerunkowe. Ale ich najważniejszym celem nie była jak dotąd zmiana sposobu postrzegania kraju. Ten proces będzie pewnie równie długi, jak tocząca się tu wojna domowa.

Początki tego konfliktu sięgają 1964 roku, kiedy utworzono Rewolucyjne Siły Zbrojne Kolumbii (FARC) – skrzydło zbrojne Kolumbijskiej Partii Komunistycznej. Początkowo partyzanci działali w imię ideologii, później porzucili poglądy i skupili się na biznesie narkotykowym.

FARC zajął się handlem kokainą i porywaniem ludzi dla okupu, zyskując tym samym miano organizacji terrorystycznej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja