Witryna stanowi bodaj najważniejszy przyczółek sklepu. O rozproszoną uwagę klienta trwa bezustanna walka, w której wykorzystuje się zarówno design, kolory, jak i multimedia czy próby podejmowania interakcji z przechodniami. Interakcji, do której można nawet zaangażować roboty.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wszyscy ze szkoły pamiętamy, jak ważnym elementem warszawskiego sklepu opisywanego w „Lalce” Bolesława Prusa była witryna z nakręcanymi zabawkami. Już wtedy zdawano sobie sprawę z wartości „multimedialnych” sztuczek we wzbudzaniu zainteresowania potencjalnych klientów. Od epoki mechanicznych cudeniek nakręcanych kluczykiem dzieli nas jednak wiele.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.