Nowy wirus Dove został określony jako „najbardziej wzruszający i autentyczny eksperyment marki od lat”. To opowieść o policyjnym rysowniku, który udowadnia kobietom, że są piękniejsze, niż sądzą. A przy okazji pomaga tworzyć ruch społeczny wokół marki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Film „Real Beauty Sketches” pojawił się na YouTube 14 kwietnia. W ciągu pierwszych pięciu dni emisji został obejrzany nieco ponad 7 mln razy. Po tygodniu jego wynik wynosi ponad 18 mln wyświetleń. To więcej niż legendarny spot Dove „Evolution” (2006) – pokazujący, jak zdjęcie przeciętnej dziewczyny jest upiększane w Photoshopie – zgromadził w ciągu roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.