Plakat znowu budzi zainteresowaniePlakat znowu budzi zainteresowaniePlakat znowu budzi zainteresowaniePlakat znowu budzi zainteresowanie

Plakat znowu budzi zainteresowanie

Plakat znowu budzi zainteresowanie
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Największy w Korei dystrybutor filmowy, CJ Entertainment, do tej pory większą część swego budżetu marketingowego przeznaczał na plakaty. Cały Seul pokryty był bannerami, z których część „promowała” filmowe produkcje już dawno zdjęte z ekranów. I chyba nikt już nawet nie wierzył, że afisze mają jeszcze moc reklamowania. Akcja wokół filmu „The Berlin File” być może to zmieni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja