Gwiazdka dla matki z pokolenia YGwiazdka dla matki z pokolenia YGwiazdka dla matki z pokolenia YGwiazdka dla matki z pokolenia Y
Mama z pokolenia Y często szuka rady i radzi innym online (kadr ze spotu Fisher-Price)

Gwiazdka dla matki z pokolenia Y

Gwiazdka dla matki z pokolenia Y
Iwona Sewera

Iwona Sewera

-

Iwona Sewera

Iwona Sewera

Kolejna marka zdecydowała się na zwiększenie nakładów na reklamę online. Należący do Mattela Fisher-Price – brand zabawek dla najmłodszych dzieci – chce w ten sposób dotrzeć do tzw. milenijnych matek w USA. Cel szczegółowy: wprowadzić odrobinę szaleństwa w precyzyjne wybory zakupowych snajperek.  

Ford całą amerykańską kampanię modelu Fiesta 2014 oparł na treściach tworzonych przez młodych dorosłych w mediach społecznościowych. Heineken nie ukrywa, że najbardziej zależy mu obecnie na uznaniu w pokoleniu Y. Rozkręca się więc w akcjach marketingu partyzanckiego o silnym potencjale viralowym.

A Fisher-Price ma tym więcej do zyskania, zwracając się ku temu pokoleniu, że adresatkami swoich działań czyni 19–31-letnie kobiety, młode matki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja