Dlaczego powinno się zabronić świątecznych mailingów z życzeniamiDlaczego powinno się zabronić świątecznych mailingów z życzeniamiDlaczego powinno się zabronić świątecznych mailingów z życzeniami
Nie zamęczajmy ludzi e-mailingami w święta (fot. V&P Photo Studio/Fotolia)

Dlaczego powinno się zabronić świątecznych mailingów z życzeniami

Dlaczego powinno się zabronić świątecznych mailingów z życzeniami
Marek Broda

Marek Broda

-

Marek Broda

Marek Broda

Zaraz po pierwszym listopada w głowach marketingowców rodzi się pomysł na wypuszczenie mailingu pełnego świątecznych życzeń. Wtórują temu firmy z branży e-mail marketingu, prześcigając się w pomysłach na najlepszy mailing świąteczny. Pojawia się jednak pytanie: czy powinniśmy go wysyłać?

Pierwsza myśl – jasne, że tak! Przecież Boże Narodzenie budzi same pozytywne skojarzenia i miło jest dostać życzenia! Ale czy zawsze, od każdego i w każdej formie? Poddajemy pod rozwagę kilka punktów studzących świąteczno-marketingową gorączkę.

1. Być może tylko 29% ogółu społeczeństwa to regularnie praktykujący katolicy

Zacznijmy od zastanowienia się, ile osób z naszej bazy adresowej faktycznie wierzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja