Dzieci lubią brzydotęDzieci lubią brzydotęDzieci lubią brzydotęDzieci lubią brzydotę

Dzieci lubią brzydotę

Dzieci lubią brzydotę
Iwona Sewera

Iwona Sewera

-

Iwona Sewera

Iwona Sewera

Protesty rodziców sprawiły, że Biedronka wycofała kolekcję zabawek – truposzy w trumnach. Ich epitafia brzmiały: „kowboj złowrogi, co zmarł w męczarniach, bo dostał między nogi” lub „Ziuta nauczycielka chemii puściła cichacza, w klasie tak cuchło, że wszystko wybuchło”. Taka oferta to jeden z przejawów reakcji rynku na rosnącą popularność brzydoty w kulturze masowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja