Owned media: więcej wyzwań czy szans dla PR-owców?Owned media: więcej wyzwań czy szans dla PR-owców?Owned media: więcej wyzwań czy szans dla PR-owców?Owned media: więcej wyzwań czy szans dla PR-owców?
Pogodzić cele marki z atrakcyjnością przekazu (fot. Sergey Nivens/Fotolia)

Owned media: więcej wyzwań czy szans dla PR-owców?

Owned media: więcej wyzwań czy szans dla PR-owców?
Iwona Kubicz

Iwona Kubicz

-

prezes, Procontent Communication

Iwona Kubicz

Iwona Kubicz

prezes
Procontent Communication

Specjalizuje się w projektach z zakresu corporate PR i zarządzania kryzysowego, CSR oraz employer brandingu. Członkini International Public Relations Association, jurorka w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie oraz public affairs and lobbing.

Na co musi przygotować się specjalista public relations w dobie imponującego rozwoju własnych mediów marek? Na więcej pracy, konieczność szybkiego uczenia się zupełnie nowych rzeczy? Z pewnością, a w pakiecie z tym może oczekiwać nowej energii i zapewne satysfakcji – własnej oraz klientów.

Zabiegiem coraz częściej stosowanym przez rozmaite przedsiębiorstwa, które chcą skutecznie zadbać o swój pozytywny wizerunek, jest bezpośrednia dystrybucja materiałów promocyjnych w formie magazynów. Ich tematyka bywa różna w zależności od profilu działalności firmy. Może dotyczyć np. mody, sportu czy gotowania.

Przyglądając się tym tytułom, nietrudno dojść do wniosku, że własne media to dziś zupełnie coś innego niż znane nam sklepowe gazetki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja