Globalna kampania „Thank you, Mom” jest pełna emocji, buduje też przekonującą historię. Mechanizmy za tym stojące są godne poznania. Ale czy emocje mają rzeczywiście moc sprzedażową?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W tego typu rozważaniach zwykle od razu odpowiadamy twierdząco, zwracając uwagę na mechanizmy psychologiczne. Emocje angażują konsumenta w życie marki i pozwalają mu utożsamić się z jej wartościami, w efekcie działając jak czynnik motywujący do zakupu. Klient chętniej sięga przy półce po produkty marki, którą lubi i zna niż po te, które są mu obojętne (zwłaszcza że najczęściej nawet ich nie pamięta).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.