Neuromarketing w kampanii P&G skierowanej do mamNeuromarketing w kampanii P&G skierowanej do mamNeuromarketing w kampanii P&G skierowanej do mamNeuromarketing w kampanii P&G skierowanej do mam
Wiemy, że to działa. Ale właściwie jak? (fot. Procter & Gamble)

Neuromarketing w kampanii P&G skierowanej do mam

Neuromarketing w kampanii P&G skierowanej do mam
Barbara Rutkowska-Szczygieł

Barbara Rutkowska-Szczygieł

-

Barbara Rutkowska-Szczygieł

Barbara Rutkowska-Szczygieł

Globalna kampania „Thank you, Mom” jest pełna emocji, buduje też przekonującą historię. Mechanizmy za tym stojące są godne poznania. Ale czy emocje mają rzeczywiście moc sprzedażową?

W tego typu rozważaniach zwykle od razu odpowiadamy twierdząco, zwracając uwagę na mechanizmy psychologiczne. Emocje angażują konsumenta w życie marki i pozwalają mu utożsamić się z jej wartościami, w efekcie działając jak czynnik motywujący do zakupu. Klient chętniej sięga przy półce po produkty marki, którą lubi i zna niż po te, które są mu obojętne (zwłaszcza że najczęściej nawet ich nie pamięta).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja